Oke, nu wil ik het gewoon weten. En waar kan ik het anders vragen dan op het Mystery Database forum? Mijn vraag:
Kan iemand mij verlichten over die hele Nibiru-2012-huppeldepup gebeuren?
Ik heb een vriend op msn die mij een hele lezing erover gaf, op internet vind ik allemaal vage artikeltjes, en alle theorieën lopen compleet uit één.
Dus nu heb ik op youtube deze video gevonden, gepost door iemand die serieus schijnt bezig te zijn met al die paranormale gebeuren:
http://www.youtube.com/watch?v=O96ZMPXu ... re=related
Wat ik begrijp uit dit eerste deel in de ‘serie’ (Ik wil eerst antwoorden op het eerste deel.):
Gevallen engelen (Ik noem ze wel gewoon engelen.) kwamen naar de Aarde om daar van bil te gaan met een paar vrouwen, die vrouwen kregen kinderen die uitgroeiden tot reuzen. Deze reuzen noemden ze Nephillim. Deze reuzen waren ‘slecht’ en richtten enorm veel schade aan aan de Aarde. (Dit word gebruikt als verklaring voor de Zondvloed.) En dan is er een stukje over dat de reuzen stierven door de Zondvloed.
De reuzen waren dus de kinderen van de Gevallen Engelen, deze kwamen van de planeet NIBIRU. Deze planeet gaat (net als de aarde) in een baan om de aarde, alleen is deze enorm lang, en 2012 zou het jaar zijn waarin de planeet langs de aarde komt. Het magnetische veld van de planeet NIBIRU zou de rotatie van de aarde stop zetten. Het stoppen van de rotatie zou zorgen voor tsunami’s, vulkaanuitbarstingen, aardschokken, etcetera. Omgevingen waar veel graancirkels zouden liggen, zouden het minst of helemaal niet getroffen worden door deze rampen.
Voordat de planeet langs de aarde zou komen, zouden er opvallend veel UFO’ getraceerd worden door aardbewoners, waarom word niet aangegeven. Ik gok om ons te waarschuwen voor het gevaar dat gaat komen, maar als dat het plan is doen ze het niet heel goed...
----------------------------------------------------------------------------
Dit wekt een aantal vragen bij mij op.
1, Als de vernietiging van de reuzen (Die zij dus aanrichtten op aarde.) word gebruikt als verklaring voor de Zondvloed, hoe kan het dan dat ze worden uitgeroeid door de Zondvloed?
2, Heel logisch dat NIBIRU een magnetisch veld heeft en dat deze ook heel sterk is. Maar hoe kan een magnetisch veld nou een planeet stilzetten, ik bedoel: Ik heb natuurkunde gehad, maar... Verlicht mij alstublieft.
3, Hoe kan het stoppen van de rotatie van de aarde nou zorgen voor al die rampen, het is zo’n stom idee. Alsof er een schakelaar in de aarde zit en zodra die word omgezet dat de hele pleurzooi uitbreekt.
4, ‘Omgevingen waar veel graancirkels aanwezig zijn, zullen amper of niet getroffen worden.’ Dus.. Of de buitenaardsen regelen dit hele ‘Nibiru-verklooing-van-de-aarde’ alles. Of ze willen de aardbewoners beschermen, en ze weten welke plekken veilig zijn en geven deze nu alvast aan met graancirkels. Dat zou ook verklaren waarom ze (Ze = UFO’s) zo vaak te zien zijn voor het gebeuren.
-----------------------------------------------------------------------------
Ik zou het handig vinden dat iemand mij een keer uitlegt wat er nou helemaal aan de hand is met dat 2012. En dan zonder al dat ‘heilige zonen’ en moeilijke wiskundigheid.
Met vriendelijke groet,
Tim